26 Haziran 2012 Salı

Soğuk Filtre Kahve

Sonraki sadece buz üzerinde siyah içki içmek, ya da ne gibi ekleyebilirsiniz. Bazı fikirler süt veya krema, şeker veya şurup olurdu ve benim en sevdiğim yanı sıra bazı tatlandırılmış yoğunlaştırılmış süt olduğunu. Bu mükemmel yaz saati içmek için yapar!

Sizinle paylaşmak istiyorum ilk kahve içecekler benim günlük kahve içme zımba vardır. Henüz herhangi birini henüz denemediyseniz seni tekrar ve tekrar geri geliyor değer oldukça azdır bulacaksınız düşünüyorum, çünkü ben bunu öneririm.

"Sadece Sağ" Buzlu Kahve

Çok, tatlı kremalı, ya da sulu oldu buzlu kahve Şansı yaşadım edilir. Göründüğü gibi basit, iyi bir buzlu kahve içecekler aslında yapmak zor olabilir.

İyi buzlu kahve içecekler yapmak büyük bir kısmı kahve buz küpleri kullanıyor. Bu hazırlık için fazladan bir adım alır, ama bunu yaparken kahve özenti bir sulandırılmış kahve haline gelmez sağlayacaktır. İyi buzlu kahve yapmak için başka bir anahtar en az iki saat buzdolabında soğumaya bırakın sonra kahve demleyin ve için. Şayet sıcak, taze demlenmiş kahve kullanırsanız, anında buz eriyecek.

Bir porsiyon yapar

Malzemeler

Soğutulmuş 1 fincan kahve (en az 2 saat buzdolabında)
Buz küpü 1 su bardağı
Şekerli koyulaştırılmış süt 5 ons

Yol

1. Büyük bir bardağa soğuk kahve dökün.
2. Kahve buz küpleri ve tatlandırılmış yoğunlaştırılmış süt ekleyin. Tat tatlandırmak.

Cafe Creme

Taze kahve ve krem ​​biraz karşılamak için başarısız asla. Krem kahve oranı doğru yapıyor anahtarıdır çünkü bu dahil.

Bir porsiyon yapar

Malzemeler
Taze demlenmiş kahve 4 ons
Krem 1 çorba kaşığı
Yol
1. Karıştır ve servis yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder