26 Haziran 2012 Salı

Mağazalarda Filtre Kahve Makinaları

Lezzetli buzlu kahve mükemmel yaz içecek simgesidir. Onlar, serin, ve güzel bir onlara beni al var. Kafein bit yararı güzel bir yanı olduğunu ve gerçekten bu soğuk içeceklerin birine sahip kaba bir yaz gününde ısı yenebilir. Lezzetli bir buzlu kahve hakkında harika bir şey, bunları evde yapabilirsiniz, sadece kahvehane gibi yapmak, çok daha az para için!

Eğer Starbucks, Coffee Bean & Tea Leaf veya diğer büyük Kahvesi'ne bir buzlu kahve denedi Eğer sonuç sulandırıldı ve çok güçlü değildir lezzetli içecek olduğunu biliyorum! Harika bir buzlu kahve içmek için anahtar demlenmiş kahve yeterince güçlü olduğundan emin olmaktır. Ben kahve koyu bir rosto kullanarak başarılı bir içki için anahtar olduğunu bulmak. Benim kişisel favorim espresso kızartma ya da güzel, karanlık İspanyolca kızartma gibi bir şey kullanmaktır. Onlar düşük asit onlara acı tatlı tadı var gibi bir Viyana kızartma ya da Fransız kızartması da iyi yapabilirsiniz.

Bir sonraki adım bu güzel koyu kavrulmuş fasulye bira edilir. Ben kahve güçlü bir tencerede bira için iki yöntem vardır bulabilirsiniz. İlki hızlı ve kolay bir yoldur, her zamankinden daha güçlü kahve bir çömlek gibi demleyin. Üç misli olarak kahvenin her zamanki gibi yaklaşık kullanın ve kahve bir çömlek gibi demleyin. Kahve, oda sıcaklığına kadar soğuduktan sonra, tamamen soğumaya buzdolabında yerleştirebilir.

İkinci tercih edilen yöntemi ve sık kullanılan bir yöntemdir. Bu gece suda dik kahve etmektir. Bir find toprağa favori fasulye bir demet öğütülür. Sonra sadece su gerekçesiyle eklemek istediğiniz yaptık. Karıştırırlır ve sürahi bir gece tezgahın üzerine yola sağlar. Sabah yeni bir sürahi içine bir süzgeç ve tülbentten kullanımı ile kahve karışımı süzün. Daha sonra gergin kahve almak ve size lezzetli bir buzlu kahve içmek istiyorum ne zaman için buzdolabında hang out sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder