13 Haziran 2012 Çarşamba

Çikolata Kapalı kahve çekirdekleri olun nasıl



Çikolata kaplı kahve çekirdekleri şüphesiz benim en sevdiğim beni al aperatifler biridir. Bu yozlaşmış küçük kuru fasulye, şeker ve kafein bir yumruk paketi - işte benim tipik bir orta sabah çarpışma için mükemmel olan. Bu fasulye çok lezzetli olmasına rağmen, onlar özel mağazalar ve kafeler satılmaktadır olarak onlar için bir kol ve bir bacak ödemek zorunda değilsiniz. Bunun yerine hiçbir şey için evde bunları yapabilirsiniz!

Öncelikle, bu lezzetli küçük fasulye yapmak için malzemeleri almak istiyorum. Eğer kahve çekirdeği türü favori ne olursa olsun ile başlamalıdır. Ben güzel bir koyu kavrulmuş espresso fasulye gibi. Yani lezzet bir sürü verir ve çikolata kaplama için idealdir. Ben koyu kızartmalar yapmak gibi bir tarçın kızartılmış veya hafif sarışın rosto gibi hafif kavrulmuş fasulye, kullanarak, neredeyse lezzet yerine getirmeyen bulduk.

Öncelikle, sadece kısık ateşte bir çift Broiler çikolata bir 1/2 su bardağı eritmek için istiyorum. Ben bu yoğun ve zengin lezzet için buraya bitter çikolata kullanmak ister. Eğer çikolata yakmak veya yakmak istemiyorum olarak çikolata eritme her zaman bir çift broiler kullanın!

Çikolata pürüzsüz ve melty sonra, sadece çift broiler altından ısı kapatmak istiyorum. Biraz soğuduktan sonra sade çikolatanın içine kahve çekirdekleri bir 1/3 su bardağı içinde karıştırın. Tüm kahve çekirdekleri erimiş çikolata ile kaplı iyi öyle karıştırın.

Sonra, sadece çikolata fasulye kaldırmak istiyorum. Bir kaşık veya çatalı kullanarak, kahve çekirdekleri çıkarın ve yağlı kağıt üzerine onları yatıyordu. Ben yağlı kağıt ilave desteği için bir tepsi veya çerez yaprağının üstüne olduğundan emin olmak ister. Eğer kağıt üzerinde çekirdekleri ortaya koymak gibi, onlar ayrılmış ve birlikte clumped değildir emin olmak istiyorum.

Bundan sonra sadece çikolata serin iyilik kaplı izin vermek istiyorum. Bu süreci hızlandırmak için isterseniz sertleşmesine ve daha hızlı soğutmak için derin dondurucuya fasulye ile tepsi kayma olabilir. Onlar daha da yozlaşmış tedavi için bazı sütlü çikolata ya da beyaz çikolata ile gezdirilir can soğutulduktan sonra diğer ilginç bir fikir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder